Generarea tokenului

Patria m-Token funcționează pe următoarele smartphone-uri: Aplicația se instalează pe telefonul tău mobil și are aceleași funcții ca și dispozitivul digipass. Astfel soft-ul instalat pe terminalul mobil al utilizatorului îndeplinește următoarele funcții: generează codurile necesare autentificării în aplicația de internet banking; generează codurile necesare autorizării operațiunilor inițiate prin serviciul de internet banking.
Dispozitivul Token
Activare Dacă ai optat pentru varianta de autentificare prin Patria m-Token vei primi 2 mesaje scrise SMS pe telefonul tău mobil: Primul mesaj conține link-ul pe care trebuie să îl accesezi pentru descărcarea aplicației de token mobil. Telefonul va cere confirmarea de a accesa internetul, pentru a descărca aplicația.
Odată cu acceptarea connectării la internet va incepe descărcarea aplicației. După finalizarea cu success a descarcării, aplicația se va instala. Al doilea mesaj conține codul de activare al token-ului generarea tokenului. Acest cod va fi solicitat când se accesează prima dată aplicația, pentru activarea acesteia.
După parcugerea acestor generarea tokenului aplicația va cere configurarea unui cod PIN, fiind astfel protejată împotriva accesului persoanelor neautorizate. Utilizare Token-ul mobil poate fi activat pe toate terminalele mobile care suportă tehnologia JAVA practic toate telefoanele mobile disponibile pe piață după anul precum și pe majoritatea smartphone-urilor dotate cu următoarele sisteme de operare: Android și iOS.
Patria m-Token funcționeaza în modul offline nu necesită conexiune la internet după ce a fost generarea tokenului activată.
Astfel, în momentul în care aplicația generează codul de securitate, nu se conectează la sistemele băncii și nu se mai trimit sau receptionează mesaje text. În cazul în care codul de activare este introdus greșit de 3 ori, procesul de activare va fi blocat și trebuie să te adresezi serviciului Info Lineoferit gratuit, pentru o redistribuire de m-Token.
Pentru a utiliza Patria m-Token va trebui să accesezi aplicația din meniul telefonului tău și să introduci codul PIN definit inițial. Codul PIN nu este validat de aplicație, permitând accesul direct. În cazul introducerii unui PIN incorect aplicația va afisa un indiciu steag greșit.
- Token Mobil (m-Token)
- Semnatura digitala
- И все же Олвин отказывался признать крушение своих планов, как бы смутны они ни были, и теперь воспринимал слова Сирэйнис только краешком сознания.
Dacă vei accepta acest indiciu, aplicația va genera coduri de securitate eronate, ceea ce va duce la blocarea utilizatorului. Steagul și numele tării la care se referă trebuie să fie reținute pentru conectări ulterioare.
Foloseste aplicatia eToken BCR software token Generarea codului de autorizare prin scanarea codului QR folosind aplicatia eToken BCR Deschide aplicatia pentru smartphone eToken BCR si alege optiunea Semnatura - cod QR; Scaneaza codul QR afisat in ecranul de confirmare a tranzactiei din Click 24 Banking; Introdu codul PIN ales de tine in prealabil la activarea eToken ; Apasa butonul OK si aplicatia iti va afisa codul unic necesar pentru autorizarea tranzactiei; Generarea codului de autorizare prin introducerea manuala a datelor folosind aplicatia eToken BCR Deschide aplicatia eTokenBCR si alege optiunea Semnatura; Completeaza: Codul PIN ales de tine in generarea tokenului la activarea eToken ; Suma tranzactiei in format numeric fara separator de zecimale ex: reprezinta ,45 ; Utimele 4 cifre ale contului beneficiar ; Apasa butonul OK si aplicatia iti va afisa codul unic necesar pentru autorizarea tranzactiei. Introdu codul unic generat si afisat de aplicatie in campul specific din Click 24 Banking pentru a confirma tranzactia.
Steagul este atribuit codului PIN stabilit și va fi afișat la fiecare rulare a aplicației, în cazul în care a fost introdus un PIN corect. Afișarea unui alt steag înseamnă că a fost introdus un cod PIN greșit. Indiciul sub formă de steag al codului PIN este folosit doar pentru a verifica corectitudinea acestuia de către utilizator evitând astfel blocarea aplicației. Dacă a fost introdus un cod PIN greșit și răspunsul steagul a fost acceptat, tokenul mobil funcționează, însă codurile generate de aplicație vor fi incorecte.
În cazul în care codul generarea tokenului activare este introdus greșit de 3 ori, procesul de activare va fi blocat și trebuie să vă adresați serviciului Info Line la numărul de telefon Schimbarea codului PIN necesită acces temporar la Internet.
Token Mobil (m-Token)
Securitate Codul PIN setat este o informație confidențială și nu trebuie dezvăluit nimănui! Patria Bank nu va solicita niciodată dezvăluirea codului PIN personal!
Centrul de presă.