Tendința comerțului. Tendinta in Evolutia Comertului cu Amanuntul

tendința comerțului

tendința comerțului

Tendința de dezvoltare a comerțului internațional - Aug 28, Tendințele și caracteristicile actuale de dezvoltare ale comerțului internațional pot fi rezumate în șase aspecte: 1. Comerțul internațional a intrat într-o nouă rundă de creștere rapidă, iar rolul comerțului în stimularea creșterii economice a devenit mai evident.

tendința comerțului

Modelul comercial centrat pe țările dezvoltate rămâne neschimbat, iar China a devenit o nouă forță în creșterea comerțului internațional. Sistemul comercial multilateral se confruntă cu noi provocări, iar cooperarea economică regională la scară globală ia amploare.

Structura comerțului internațional devine din ce în ce mai avansată, iar dezvoltarea comerțului cu servicii și tehnologie este în ascendent.

Tendința de integrare a comerțului și a investițiilor este evidentă, iar tendința comerțului de lider al corporațiilor multinaționale în comerțul mondial este tendința comerțului creștere.

Mai jos poate fi vizualizat un extras din document aprox. Arhiva contine 1 fisier doc de 6 pagini. Iti recomandam sa te uiti bine pe extras si pe imaginile oferite iar daca este ceea ce-ti trebuie pentru documentarea ta, il poti descarca.

Lupta dintre liberalizarea comerțului și protecționism s-a intensificat, iar diverse bariere comerciale au apărut una după alta.

Globalizarea economică, cu globalizarea comerțului ca conținut principal, a avut un impact profund asupra dezvoltării economice și de afaceri a Chinei.

Tendinţe în evoluţia comerţului cu ridicata pe plan mondial Detalii Ultima actualizare: Sep 23, Scris de Conspecte Team Accesări: 4, Antrenat într-un proces de tendința comerțului care, în tendința comerțului progresiv, aşa cum s-a mai arătat, a devenit un sector economic foarte dinamic, comerţul cu ridicata a cunoscut şi va cunoaşte în continuare multiple transformări, apărînd astfel o serie de trăsături bine conturate cu privire la viitoarea sa evoluţie. Respectivele tendinţe pot fi împărţite în trei mari categorii: o primă grupă cuprinde diferite aspecte prin care se încearcă consolidarea actualelor poziţii de intermediar ale comerţul cu ridicata; o a doua categorie are în vedere preocupările pentru căutarea unor noi soluţii cu privire la perfecţionarea circulaţiei mărfurilor cu ridicata şi asigurarea unei fluidităţi raţionale a fluxului de produse de la producător către consumator; o a treia tendinţă se referă la crearea unor mari întreprinderi de comerţul cu ridicata, capabile a prelua fluxul de mărfuri generat de amplele modificări ce vor interveni în economia mondială. În ceea ce priveşte prima categorie de aspecte, referitoare la evoluţia comerţul cu ridicata, ele se materializează într-o tendinţă de menţinere a ciclului clasic al circuitelor lungi de distribuţie, în cadrul cărora intervin ca intermediari atît comerţul cu ridicata cît şi comerţul cu amănuntul, respectiv: Producător - Comerciant cu ridicata - Comerciant cu amănuntul - Consumator. În legătură cu această tendinţă, se impun totuşi două observaţii generale, potrivit cărora respectiva tendinţă va deosebi evoluţiile viitoare ale comerţul cu ridicata faţă de cele anterioare. În primul rînd, se are în vedere că agenţii economici antrenaţi în activitatea de intermediere, militînd pentru menţinerea circuitului clasic de distribuţie, sunt preocupaţi, în acelaşi timp, de găsirea unor soluţii care să ducă la creşterea generală a capacităţii de adaptare a acestuia la o serie de situaţii ce apar în diferitele localităţi, zone sau ţări ale lumii.

Analiza aprofundată și înțelegerea tendințelor și caracteristicilor actuale de dezvoltare ale comerțului internațional, pentru luarea deciziilor științifice, participă la cooperarea economică internațională și concurență la o scară mai largă, domeniu mai larg și nivel superior, și să profite de diferitele oportunități aduse de globalizarea economică. Are o semnificație foarte importantă.

tendința comerțului

înregistrări