Opțiuni vizate

Mai jos puteți găsi detalii suplimentare despre fiecare nivel de direcționare în funcție de locație și despre tipurile de afaceri cărora li se potrivesc.
Locația vizată Tipurile de afaceri cărora li s-ar potrivi Tipurile de afaceri cărora nu li s-ar potrivi Țări Direcționarea anunțurilor spre una sau mai multe țări este o idee bună dacă oferiți produse și servicii pentru astfel de zone extinse. Vizarea unor țări întregi asigură o vizibilitate mai mare a anunțurilor decât direcționarea către anumite orașe sau regiuni dintr-o țară.
O companie națională care deservește o țară întreagă Un comerciant online care face livrări în întreaga lume O companie internațională care vinde produse în mai multe țări O companie care nu deservește toate regiunile sau orașele.
- Mai jos găsești informații despre 19 programe locale: Programele pentru antreprenori te pot ajuta să treci de la idee la conturarea unui plan concret, implementarea acestuia și mai apoi la dezvoltarea afacerii tale.
- motiv 81 UE Regulamentul general privind protecția datelor. Privacy/Privazy according to plan.
- Vă aflați aici:Gestionarea greutăţii Gestionarea greutăţii Polar Balance oferă recomandări personalizate cu privire la modul în care puteţi să pierdeţi din greutate sau să o menţineţi.
- Programul Google Partners Despre opțiunile avansate privind locația Direcționarea în funcție de locație bazată pe venitul pe gospodărie este migrată automat în secțiunea aferentă direcționării în funcție de criterii demografice.
- Ce este indicatorul rsi în opțiunile binare
În acest caz, puteți viza regiuni sau orașe. Zone dintr-o țară Este recomandat să folosiți opțiuni de direcționare mai precise în cazul în care compania dvs.
Aveți nevoie de mai mult ajutor?
În funcție de țară, puteți viza regiuni, orașe sau coduri poștale. O companie care deservește un cartier local O companie cu oferte speciale în locațiile selectate O companie care vinde produse în regiunile sau orașele selectate O companie care încearcă să acopere majoritatea regiunilor dintr-o țară, cu numai câteva excepții de exemplu, toată România, cu excepția opțiuni vizate Tulcea.
În acest caz, se recomandă să vizați întreaga țară și, ulterior, să excludeți anumite zone. O companie care face livrări pe o anumită rază O companie opțiuni vizate a cărei bază de clienți se află pe o anumită rază din jurul companiei O companie care dorește să acopere numai anumite orașe, regiuni sau țări Sfaturi pentru alegerea locațiilor care vi se potrivesc Aspectele de care trebuie să țineți cont atunci când alegeți locațiile vizate: vizați locațiile clienților, care pot fi diferite de locul în care se află compania.
De exemplu, dacă aveți o companie de comerț electronic, vizați toate locațiile către care faceți livrări, nu numai pe cea în care se află sediul companiei. Cu toate acestea, puteți folosi Instrumentul pentru previzualizarea și diagnosticarea anunțurilor pentru opțiuni vizate găsi anunțul; dacă vizați o rază mică sau o locație foarte restrânsă, este posibil ca anunțurile să se afișeze intermitent sau chiar deloc, întrucât este posibil ca zonele vizate mici să nu îndeplinească criteriile noastre de direcționare; este recomandat să corelați setările de limbă cu cele de direcționare în funcție de locație.
- Dacă intru la taxă cum pot ocupa ulterior un loc bugetat?
- Rata de opțiuni binare
- Muncă stabilă pe internet fără investiții
- Gestionarea greutăţii
- Cookies sunt fișiere text care sunt stocate într-un sistem informatic prin intermediul unui browser de Internet.
De exemplu, dacă vizați vorbitorii de română în România, nu uitați să vizați limba română și să vă asigurați că anunțurile sunt scrise în română.
Exemplu Adrian dorește să își promoveze hotelul din Spania pentru clienții vorbitori de română care locuiesc în România. El direcționează anunțurile spre România și le scrie în limba română.
Dați clic pe una tâmpitii fac bani opțiunile de mai jos pentru a consulta instrucțiunile de direcționare în funcție de locație. Rețineți că tipurile disponibile de locații vizate diferă în funcție de țară.
Durata recomandată a activității: 5 — 7 minute Notă: Google Ads permite direcționarea doar pentru locațiile care respectă pragurile minime de confidențialitate, când sunt îndeplinite cerințele privind zona minimă și numărul minim de utilizatori. Dacă locația vizată nu respectă aceste praguri de confidențialitate, nu o veți putea viza în interfața Google Ads. În meniul pentru pagini din partea stângă, dați clic pe Campanii.
Dați clic pe numele campaniei pe care doriți să o modificați. În meniul pentru pagini din stânga, dați clic pe Setări.
Introduceți numele țării pe care doriți să o vizați. Dați clic pe Salvați pentru a adăuga locația.